söndag 29 juli 2007

Bloggtips ("tagen")




Signe i Designe, en jättehärlig blogg, har tipsat om Elins Stuga, tack så mycket :)Själv har jag lite tips om fyra trevliga bloggar att besöka!


Skrotmaja
Hon älskar att gå på loppisar och auktioner där hon hittar både det ena och det andra. En del saker behöver en rejäl förvandling och hon är påhittig, tex fick en del från en tramporgel bli hatthylla..! Det blir ett hem fullt av intressanta och vackra saker..

Lantlig charm
Bor i ett 1800-talshus och har inredningsbutik på gården tillsammans med sin syster. Här visas mycket vackra inredningsdetaljer i romantisk-lantlig stil. Kika in och inspireras!

Jennys hem och harmoni
Hon älskar att fynda på loppisar och bor med sin man i ett spännande gammalt hus, som tagit lång tid att renovera. Inredningen är ljus, lantlig och vacker.

Jordgubbar med mjölk
En härlig blogg med mycket vackert att se! Titta in och se vilken fantastisk lekstuga hon och hennes syster har inrett! Här kan man hämta inspiration...!


Återkommer torsdag eller fredag med ny uppdatering från torpet! Ha en trevlig kväll!

7 kommentarer:

Jennyshemochharmoni sa...

Tack snälla för att du skriver om min blogg! Det värmer verkligen!!! :)Stor KRAM

My Lovely Home sa...

Hej säger precis som Jenny! tack för att du skriver om mig, jättegulligt av dig. Nu känns den här dagen mycket lättare och jag kan gå och tänka på villka gulliga människor det finns. kramar från mig!

Skatan sa...

Hej! Tack... : ) Så glad jag blir! Det värmer verkligen en regnig torsdag som denna!

Kram,

A.

Anonym sa...

Va skoj att du antog utmaningen! Gillar dessa bloggar jag med! :) Kram

Anonym sa...

Glömde säga...Vilken härlig gammal dörr du visar! :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej!vilken fin blogg du har, med massa spännande projekt. Ha det gott

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken jättehärlig bild på din gamla dörr!! Och bra bloggtips med! Mari.